Czym to jest kolportaż ulotek?
Krótko wyjaśniliśmy, czym jest przeprowadzanie akcji promocyjnych za pomocą kolportażu ulotek oraz jaka jest ich rola w tego typu działaniach marketingowych. Chcemy przybliżyć temat i omówić odmiany dystrybucji materiałów reklamowych wykonywanej przez hostessy - czy to w wybranych rejonach miast (np. Katowice), czy na ulicach/w centrach handlowych. Przechodzimy do omówienia różnych form kolportażu ulotek.
Rozdawanie ulotek na ulicy
Najmodniejszym sposobem dystrybucji materiałów reklamowych jest kolportaż ulotek poprzez zatrudnione specjalnie do tego celu hostessy, które można spotkać nie tylko na ulicach miast, ale i w centrach handlowych oraz na różnego rodzaju imprezach. Taka akcja daje możliwość dotarcia do dużej liczby potencjalnych klientów w krótkim czasie. Hostessy są wcześniej odpowiednio przeszkolone i wiedzą jak się zachowywać, by nie tylko wręczyć ulotki, ale także nawiązać kontakt z napotkanymi osobami. Najważniejsze jest tu jednak nawiązanie interakcji - bez tego bowiem, nikt nie będzie zainteresowany czytaniem ulotek i ostatecznie skorzystania z reklamowanego produktu/usługi.
Nie Adresowana dystrybucja ulotek
Zamiast dystrybucji ulotek wśród przechodniów na ulicach miast, w galeriach handlowych itp. możliwe jest również bezpośrednie wrzucanie materiałów reklamowych do skrzynek pocztowych lub umieszczanie ich na wycieraczkach. Alternatywnie, hostessy mogą zapukać do drzwi celem zaprezentowania potencjalnym klientom oferty firmy, na zlecenie której prowadzą działania marketingowe.
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!